نوشته شده توسط : گل نسیم

به تمام کارهای شستشو که با استفاده از فرچه ساب مخصوص که به دستگاه کفسابی وصل می شود و شروع به تمیز کردن سنگ و سرامیک می کند کفشویی می گویند.

انجام عملیات کفسابی بر روی سرامیک امکان پذیر نمی باشد، زیرا باعث از بین رفتن لعاب و سطح سرامیک می شود. بهترین راه برای تمیز کردن کثیفی های سرامیک استفاده از کفشویی با فرچه های مخصوص این کار می باشد که در صورت آگاهی از نحوه ی صحیح انجام آن، هیچ آسیبی را به همراه نخواهد داشت.

اگه برای انتخاب شرکت سرویس دهنده مناسب برای این کار شک دارید،بهتون پیشنهاد میکنم که با شرکت کفساب پلاس تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناس این گروه استفاده کنید .

کفشویی سرامیک

در صنعت امروز برای انجام خدمات سطح سرامیک از کف شویی سرامیک استفاده می گردد.  چرا که اگر از خدمات کفسابی برای سرامیک ها استفاده شود موجب می‌شود . که سرامیک از بین برود زیرا در فرآیند کفسابی چند میلیمتر از سطح برداشته می شود اگر این فرآیند بر روی سرامیک انجام گردد سبب می شود که لق آب روی سرامیک از بین برود و سطح سرامیک آسیب ببیند.

قیمت کفشویی ساختمان

قیمت کفشویی ساختمان بستگی به نوع جرم و متراژو روش مورد نیاز بستگی دارد. خدمات شستشوی کف پارکینگ با واتر جت صنعتی : این روش ارزانترین روش برای جرم زدایی و پاک کردن سطح کف ساختمان و خانه می باشد و حداقل قیمت ارائه این خدمات 500 الی 600 هزار تومان می باشد که در صورت متراز بالای 250 متر مربع قیمت هر متر مربع به هموراه مواد صنعتی جرم زدا 4200 برای هر متر مربع و برای شستشو با آب خالی 3200 می باشد.

کفشویی سنگ

خدمات کفشویی برای سنگ ها انجام می شود و می توان گفت که کفشویی سنگ باید توجه شود چرا که در اثر اشتباه استفاده کردن از فرچه ساب ها ممکن است که به سنگ ها آسیب وارد کند و سبب شود که سنگ ها خراش بردارند و دیگر نتوان این خراش ها را از بین برد.

کفشویی سنگ ها باید به صلاح دید استادکار کفسابی انجام شود و اگر کفشویی نتواند سنگ مورد نظر را تمیز و بدون عیب و ایراد کند می توان از خدمات کفسابی و سنگسابی استفاده کرد.

فرآیند کفشویی به چه صورت اتفاق می‌افتد؟

برای فرآیند کفشویی، ابتدا از یک دستگاه برای این کار استفاده می‌شود. در دستگاه مورد نظر، از یک فرچه بهره می‌برند. کاربردی که برای فرچه به وجود آمده، در رابطه با از بین بردن آلودگی‌های سطحی در موزاییک یا هر سطح جامدی است.

اما در این میان، عملیاتی مانند لایه برداری به کمک فرچه و دستگاه کفشویی حاصل نمی‌شود. تعداد افراد بسیار زیادی در این رابطه، در ذهن خود، کفشویی و کفسابی را به یک شکل می‌دانند.

در صورتی که این دو فرآیند، دو فعالیت جدا از هم می‌باشند. البته انجام دادن فرآیند کفسابی، باید با دقت و مهارت بسیار بالا و کافی انجام بگیرد. مهارت داشتن در عملیات کفسابی، از ارکان قابل توجه برای این کار است.

فرچه زنی

عملیات فرچه سابی و فرچه زنی سنگ با دستگاه های سه فاز و تک فاز انجام می شود که برای انجام خدمات بهتر این دستگاه ها از برندهای خارجی( ایتالیایی آلمانی )و ایرانی می باشد که به موجب آن سبب می‌شود تا هر گونه کثیفی و جرم هایی که بر روی سطح سنگ و کف وجود دارد از بین برود.

زمان انجام عملیات کفشویی

✔ کفشویی برای برطرف کردن چرک مردگی بصورت دوره ای در مکان های پرتردد صورت میگیرد.

✔ فرودگاه ها، مراکز خرید،پاساژها و مراکز پرتردد به جهت جلوگیری از کثیفی و چرک مردگی و افزایش طول عمر سنگ توصیه می شود.

✔ باید به صورت ماهیانه از فرچه ساب استفاده کرد تا کیفیت کفپوش حفظ شود.

✔ در خانه ها بخاطر تردد کمتر توصیه می شود که سالی دوبار عملیات زمین شویی انجام شود.



:: موضوعات مرتبط: کفشویی , کفشویی حیاط , کفشویی سنگ , کفشویی سنگ سرامیک , کفشویی سنگ فرش , قیمت کفشویی , کفشویی سنگ فرش , کفشویی سرامیک , کفشویی سنگ و سرامیک , ,
:: برچسب‌ها: خدمات کفشویی،کفشویی سنگ،کفشویی سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد